ח"כ דנון: "לחלק משרי הליכוד יש תפקידים מומצאים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ דנון: "לחלק משרי הליכוד יש תפקידים מומצאים"

    ח"כ דני דנון לגדסי ב"מהדורה המרכזית": "המו"מ נוהל בצורה לקויה, הליכוד קיבל אמנם הרבה תיקים אבלו רובם לא משמעותיים. בחרתי להישאר בכנסת ולא להיות חלק מהתפקידים המומצאים שחולקו לשרים" | האזינו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דני דנון מהליכוד התראיין לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית". דנון התייחס תחילה למינויו של דודי אמסלם לשר במשרד המשפטים. "אני מברך את דודי אמסלם על הצטרפותו לממשלה. עם האנרגיות שלו הוא ודאי יעזור ברפורמה. אני שלם עם ההחלטה שלא לקחת תפקיד שר. לא בכל מחיר צריך להיות בממשלה".

    "המו"מ נוהל בצורה לקויה, הליכוד קיבל אמנם הרבה תיקים אבלו רובם לא משמעותיים" טען דנון. "בחרתי להישאר בכנסת ולא להיות חלק מהתפקידים המומצאים שחולקו לשרים".

    על חאן אל אחמר אמר: "אני חושב שזו הייתה טעות לבקש את הארכה לפינוי חאן אל אחמר, אמרתי לראש הממשלה שיאמר לבגץ שזה יפונה תוך שישה חודשים, ואנחנו נחליט בדיוק מתי. הם ממשיכים לבנות שם עוד. כמו שמפנים בנייה לא חוקים של יהודים צריך לפנות חאן אל אחמר".

    דנון הפתיע ואמר שהוא מוכן להידברות בעניין הרפורמה המשפטית: "אני תומך ברפורמה באופן מלא וגם תומך בהידברות באופן מלא. אני לא חושב שזה סותר, יש לנו גיבוי מהציבור, ואין שום בעיה לדבר עם הצד השני, אבל השמאל לא מוכן לשמוע כלום. צריך להגיע להסכמה רחבה, כך היא לא תבוטל ביום שלא נהיה בשלטון. מה שלא יהיה בהסכמה נצביע לבד ונעביר את זה".

    על הפרסום אודות כך שנתניהו נענה לבקשת האמריקאים להאט את הבנייה ביו"ש ולהפסיק עם הריסות בנייה לא חוקית פלסטינית אמר: "אנחנו כאן כדי לחזק את ההתיישבות בירושלים וביו"ש. אנחנו צריכים לשמור על הקו שהבטחנו לבוחרים".

    האזינו לריאיון:

     



    0 תגובות